1 maja 2011

kolczykowe natchnienie i przyszła pracownia

Zachciało mi się robić kolczyki, więc jak zwykle gdzieś w "międzyczasie" .







Postanowiłam zrobić sobie pracownię w domu babci, który jest obok naszego domu. Babcia mieszka w jednym pokoju a reszta wymaga gruntownego remontu. Niestety nie mam teraz na to pieniędzy ale pomyślałam, że zrobię sobie tam pracownię. Dom wybudował mój pradziadek. Okazało się , że są drugie drzwi, których nikt nie otwierał kilkadziesiąt lat.
Dużo pracy mnie czeka i muszę to zrobić jak najmniejszym nakładem finansowym.
Więc wszelki tanie i pomysłowe rozwiązania mile widziane :)
Dodam, że te meble zostały wyrzucone bo nie nadawały się już do naprawy. Zostawiłam jedynie część meblościanki tzn. półkę ,została duża biała szafa i stół.
Na jutro mam zaplanowane czyszczenie z farby okien i drzwi ale jak będzie taka pogoda jak dziś to plany mogą się zmienić. Dzisiejszy dzień było pochmurny i deszczowy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...